Tájékoztatunk, hogy ügyfélszolgálatunk az ünnepek alatt korlátozottan, csak e-mail útján lesz elérhető. Ügyfélszolgálatunk az ünnepeket követően 2025. január 6-án áll a rendelkezésedre.
Megértésedet és szíves együttműködésedet köszönjük!
Kellemes Ünnepeket kívánunk!

Hinduizmus és média a 21. században

Cikkszám: 
BK220858
Hinduizmus és média a 21. században
Kiadó:
L'Harmattan Kiadó
Szerző:
Szivák Júlia
Kiadás éve:
2024
Oldalszám:
134
Kötés:
puhatáblás
Nyelv:
magyar
Szállítási idő:
3-5 nap
Raktáron
RRP: 2 990 Ft
2 123 Ft
Megtakarítás 867 Ft
Részletek
Szivák Júlia 2016-ban végzett az ELTE Indológia Tanszékén indológusként, 2021-ben pedig a Birmingham City Universityn doktorált média és kultúratudomány szakon. 2015 óta a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoportjának tagja, illetve 2022 óta a PPKE BTK Kínai Tanszékének egyetemi tanársegédje. Tudományos érdeklődésének középpontjában az indiai populáris kultúra és ennek társadalmi vetületei állnak.

India 21. százada a nagy változások és gyors ütemű modernizáció jegyében zajlik, ami a társadalmat komoly dilemmák elé állítja a hagyományos értékrend és globalizációs hatások összeegyeztetésével kapcsolatban. Ez a fajta útkeresés különösen izgalmasan jelenik meg a média és populáris kultúra területén, ahol akár szimbolikus, akár egészen konkrét formában jelennek meg különböző érvrendszerek és hitvilágok, amelyek az indiai társadalom legszélesebb rétegeihez jutnak el.
Jelen kötet a hinduizmusnak, India legnagyobb és politikai szempontból legjelentősebb vallásának megjelenését vizsgálja a média és populáris kultúra világában. A könyvben vizsgáljuk a hindu mitológia különböző alakjainak reprezentációit, a populáris kultúrának az indiai nemzeti önképre gyakorolt hatását, illetve a politikai hinduizmusnak a médiára gyakorolt hatását.
Adatok
EAN:
9789636460792
Szállítási költség:
1290
Csomagajánlatok
Kiegészítő termékek
Hinduizmus és média a 21. században
Hinduizmus és média a 21. században
RRP: 2 990 Ft
2 123 Ft