Tudnivalók
Szállítás és fizetés
Vásárlástól való elállás, termék visszaküldés
Általános szerződési feltételek
Adatkezelési Tájékoztató
Keresés
Profil
Kosár
0
Marketing, reklám
Könyv
Gazdasági közéleti politikai
Marketing, reklám
előző
következő
A marketinghatékonyság mérése
Cikkszám:
BK211379
A marketinghatékonyság mérése
Kiadó
:
Akadémiai Kiadó Zrt.
Szerző
:
Putzer Petra, Józsa László
Kiadás éve
:
2022
Oldalszám
:
256
Kötés
:
kartonált
Nyelv
:
magyar
Raktáron
RRP:
6 200
Ft
4 402
Ft
Megtakarítás
1 798 Ft
Kosárba
Részletek
„A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. Amíg az értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel formájában, addig a marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok, akár évek múlva lehet lemérni - tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti tervek kialakításánál viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk, adatok alapján hozzunk stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a múltbeli tapasztalatok marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az aktuális problémakörrel foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő közgazdásznak jó szívvel tudok ajánlani.”
Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató, Lafarge Cement Magyarország Kft.
„Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról újra meg újra felmerül a kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen, hogyan? Bár a marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné tenni például a reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére egyre többen vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség - bizonyos korlátok mellett - meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel és kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve, amely a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a gyakorlati példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának megértését és gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi oktatás és a mindennapi gyakorlat számára egyaránt.”
Dr. habil Tatay Tibor egyetemi docens, Széchenyi István Egyetem
Adatok
EAN
:
9789634548270
Csomagajánlatok
Kiegészítő termékek
A marketinghatékonyság mérése
RRP:
6 200
Ft
4 402
Ft
Kosárba
Árukereső.hu
E-mail
Jelszó
Elfelejtettem a jelszavamat
Belép
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Engedélyezem
Nem engedélyezem